Toestelmerk
1
Model
2
Reparatie
3
Smartphone en tablet reparatie Haarlem
Smartphone en tablet reparatie in Haarlem. Is het scherm van uw smartphone of tablet kapot, beschadigd of gebroken? Wij zijn al jaren gespecialiseerd in het repareren van smartphones en tablets. Dit betekent dat wij je toestel binnen 30 minuten gerepareerd kunnen hebben en dat de reparatie van zeer hoge kwaliteit is. Dit geldt voor vele merken als: Apple, Samsung, Sony, Huawei, HTC, LG, Motorola, Nokia en One plus. Daarnaast werken wij met kwaliteit-onderdelen, dit maakt je toestel na reparatie weer zo goed als nieuw. Deze onderdelen zijn van de beste kwaliteit en daardoor een stuk betrouwbaarder dan de goedkope alternatieven. In Haarlem geven wij minstens drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie. We geven service, gebruiken kwaliteitsonderdelen en we hebben veel vakkennis in huis. Hieronder lees je meer over onze telefoon reparatieservice in Haarlem aan de Gedempte Oude Gracht 68.
Reparatie telefoon, tablet, iPad en wearables in Haarlem
Wij repareren telefoons, tablets, iPad’s en wearables. Hier vind je alle reparaties en prijzen. De reparaties worden uitgevoerd door ervaren reparateurs voor vaste prijzen. Daarnaast zijn onze reparateurs getraind en gecertificeerd door Samsung Nederland. Zo weet je zeker dat de reparatie van je telefoon in Haarlem vakkundig wordt gedaan. Wij hebben als Samsung Partner Haarlem bijna alle Samsung schermen op voorraad en kunnen meestal gelijk je apparaat repareren met behoud van Samsung garantie. Voor je iPhone scherm reparatie Haarlem ben je bij ons ook op het juiste adres. Wij geven namelijk tot 1 jaar garantie op de iPhone scherm reparaties met Apple onderdelen.
Duur, garantie en kosten een reparatie
We repareren je telefoon vaak binnen 1 uur en je tablet binnen 1 dag. Als je jouw toestel inlevert tegen sluitingstijd, kan dat betekenen dat je deze pas de volgende dag kan ophalen. Heb je een afspraak gemaakt voor de reparatie van je iPhone of Samsung repareren wij je telefoon vaak binnen 1-uur.
Wat kost een telefoon reparatie?
Wij onderzoeken het probleem, geven een prijsindicatie en indien akkoord repareren wij je telefoon. Na de reparatie voeren wij een volledige nacontrole uit en krijg je van ons een garantiebewijs en een BTW-bon. Uiteraard hanteren wij een no cure no pay policy. Is er meer aan de hand dan verwacht? Dan bespreekt de reparateur eerst de mogelijkheden en extra kosten met de klant.
Hoelang garantie heb ik op de telefoon reparatie?
Op smartphone reparaties geven wij standaard drie maanden garantie op uitgevoerde reparaties. Zie hieronder voor de garantietermijnen:
iPhone reparatie Apple origineel scherm 1 jaar garantie
iPhone reparatie refurbished scherm 6 maanden garantie
iPhone reparatie scherm high-copy 3 maanden garantie
Samsung reparaties worden vaak uitgevoerd volgens de garantievoorwaarden die Samsung stelt. Onze Samsung reparaties in Haarlem worden volgens de standaarden en kwaliteitsnormen van Samsung Nederland uitgevoerd. Bij buitengarantie reparaties (scherm/glas is kapot) geven wij als Samsung Service Partner drie maanden garantie met behoud van je Samsung fabrieksgarantie.
Op apparaten die binnen de Samsung reparatietermijn vallen, wordt de garantietermijn vanaf de aankoopdatum van je toestel gehanteerd. Op reparaties van andere merken als Huawei, OnePlus, Sony en LG geven wij standaard drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie.
Afspraak inplannen en een reservekopie maken
Hoe maak ik een reparatie afspraak? Of kan ik gewoon binnen lopen?
Vooraf een afspraak maken wordt aangeraden. Er wordt dan tijd voor je gereserveerd en het verkort de reparatieduur vaak tot een uur, of zelfs korter. Daarnaast reserveren wij de benodigde onderdelen voor jouw telefoon reparatie in Haarlem.
Heb je geen afspraak gemaakt, je kan altijd bij ons binnenlopen om je telefoon te repareren. Wij proberen wel altijd de reparaties dezelfde dag uit te voeren indien de onderdelen op voorraad zijn.
Vooral voor een iPhone scherm reparatie of een iPhone batterij reparatie is een afspraak maken niet nodig.
Worden de gegevens op mijn telefoon of tablet gewist of moet ik een reserve-kopie maken?
Wij adviseren onze klanten om een reserve-kopie te maken. Zo maak je een reservekopie van je Samsung telefoon en als je op deze link klikt kan je lezen hoe je een reserve kopie maakt van je iPhone of iPad.
Een groot voordeel van een reparatie in de winkel is dat meestal de gegevens op het toestel niet worden gewist. En dat je het toestel dus direct weer kunt gebruiken. Ben je op je privacy gesteld, wis dan vóór het inleveren alle data op de telefoon, uiteraard nadat je een back-up hebt gemaakt. Vergeet niet de geheugenkaart en je simkaart uit de telefoon te halen als die erin zit.
Zorg dat je het wachtwoord van je Apple- of Google-account paraat hebt, want soms is dit nodig bij de reparatie. Ook je beveiligingscode van het vergrendelscherm kan nodig zijn.
Reparatie in 5 simpele stappen:
- Je selecteert het merk en model smartphone.
- Je geeft aan wat er kapot is (scherm, batterij, oorluidspreker, camera achter, camera voor, homebutton, laadconnector, behuizing, audiopoort, aan/uitknop, luidspreker, volumeknop, microfoon). Je ziet de totaalprijs onderaan de prijzenlijst en bij jou op locatie.
- Je vult het afspraakformulier in met gewenst moment, contactgegeven, en maakt een afspraak.
- Je ontvangt van ons een afspraakbevestiging per e-mail. Wij als reparatiebedrijf nemen zo snel mogelijk contact met je op om een datum en tijdstip af te spreken of de aangegeven te bevestigen.
- Als de reparateur denkt dat er sprake is van complexe(re) schade, dan geeft hij aan dat het mogelijk langer duurt dan 30 minuten. Is er meer aan de hand dan verwacht? Dan bespreekt de reparateur eerst de mogelijkheden en extra kosten voordat hij je telefoon repareert.
Wat als mijn telefoon, tablet, wearable niet tussen de reparaties staat?
Heb je een Apple-, Samsung-, Huawei-, Sony-, LG-, OnePlus telefoon of tablet, maar staat jouw model of reparatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij gaan dan onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om je apparaat te repareren. Heb je een Samsung telefoon of Samsung Tab binnen Nederland gekocht en valt het defect nog binnen de garantie bij Samsung? Dan kun je via het contact formulier je Samsung apparaat aanmelden en het defect kosteloos binnen garantie laten maken in onze winkel te Haarlem. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de afspraak te bevestigen en de mogelijkheden te bespreken.