SAMSUNG & iPHONE REPARATIE
Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

Veelgestelde Vragen

Is je telefoon of iPad stuk? Wij repareren het direct voor je in Haarlem. Bekijk de prijzen voor een overzicht van alle modellen en reparaties.

Hoe maak ik een afspraak?
Je kan online een afspraak maken om in Haarlem je telefoon, tablet of wearable aan de Gedempte Oude Gracht 68 te laten repareren. Of je kan ons bellen op telefoonnummer 023- 5836926. Als je een afspraak maakt, zorgen wij ervoor dat de onderdelen op voorraad zijn en repareren we je apparaat binnen 1-uur of op dezelfde dag. Je kan van maandag tot zaterdag ook binnenlopen tijdens openingstijden om zonder afspraak je telefoon te repareren. Is het een officiële Samsung reparatie, dan hanteren wij een reparatie termijn van anderhalf uur.

Welke apparaten repareren jullie en wat zijn de kosten voor de reparatie?
Hier vind je alle reparaties en prijzen. Wij repareren telefoons, tablets, iPad’s en wearables. De reparaties worden uitgevoerd door ervaren reparateurs voor vaste prijzen. Daarnaast zijn onze reparateurs getraind en gecertificeerd door Samsung Nederland. Zo weet je zeker dat de reparatie van je telefoon in Haarlem vakkundig wordt gedaan. Het onderzoeken van de defect van je apparaat is gratis. Wij hanteren namelijk een no cure no pay policy. Wanneer blijkt dat we meer moeten repareren dan het aangegeven defect, nemen we altijd eerst contact met je op. Wij hebben als Samsung Partner Haarlem bijna alle Samsung schermen op voorraad en kunnen meestal gelijk je apparaat repareren met behoud van Samsung garantie. Voor je iPhone scherm reparatie Haarlem ben je bij ons ook op het juiste adres. Wij geven namelijk tot 1 jaar garantie op de iPhone scherm reparaties met Apple onderdelen.

Ik zag dat jullie Samsung Service Partner zijn. Wat houdt dit in?
In Haarlem repareren wij als erkend Samsung service partner. Hier kun je terecht voor reparaties binnen de fabrieksgarantie en met behoud van je fabrieksgarantie. Als je telefoon is gevallen, dan kan je ook bij ons je scherm vervangen met behoud van Samsung garantie. Je kunt online direct een afspraak maken voor de reparatie van alle Samsung Galaxy telefoons, tablets en wearables (galaxy watch en buds reparaties). Je kan ook langskomen in Haarlem en we helpen je direct. De prijzen van Samsung reparaties in Haarlem staan op onze website en komen overeen met de prijzen die Samsung Nederland hanteert.

Hoeveel garantie geven jullie op reparaties?
Standaard krijg je bij Telephone City Haarlem drie maanden garantie op uitgevoerde reparaties. Wat heel erg belangrijk is dat we met onderdelen werken met hoge kwaliteitsnormen. Daarnaast geven we op iPhone scherm reparaties langer garantie. Zie hieronder voor de garantie termijnen:
iPhone reparatie refurbished scherm 6 maanden garantie
iPhone reparatie Apple origineel scherm 1 jaar garantie
Samsung reparaties worden vaak uitgevoerd volgens de garantievoorwaarden die Samsung stelt. Onze Samsung reparaties in Haarlem worden volgens de standaarden en kwaliteitsnormen van Samsung Nederland uitgevoerd. Bij buitengarantie reparaties (scherm/glas is kapot) geven wij als Samsung Service Partner drie maanden garantie met behoud van je Samsung fabrieksgarantie.
Op apparaten die binnen de Samsung reparatietermijn vallen, wordt de garantietermijn vanaf de aankoopdatum van je toestel gehanteerd.

Hoelang heb ik Samsung fabrieksgarantie?
Samsung hanteert een garantietermijn van 24 maanden oftewel 2 jaar vanaf aankoopdatum van je apparaat. Het maakt niet uit waar je de apparaat hebt aangeschaft, (online of fysieke winkel). Bij ons als erkend Samsung Service Punt in Haarlem kan je terecht voor alle Samsung reparaties. In Noord-Holland zijn wij de enige die erkend Samsung Partner zijn.

Mijn Samsung telefoon is nu waterdicht, is dat na reparatie nog steeds het geval?
Bij Samsung reparaties garanderen wij de waterdichtheid. Als Samsung Service Partner in Haarlem repareren wij je Samsung apparaat volgens de standaarden van Samsung Nederland. Dit houdt dus ook in dat we de juiste onderdelen en apparatuur in huis hebben om je telefoon weer waterdicht te persen.

Wat als mijn telefoon, tablet, wearable niet tussen de reparaties staat?
Heb je een Apple-, Samsung-, Huawei-, Sony-, LG-, OnePlus telefoon of tablet, maar staat jouw model of reparatie er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij gaan dan onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om je apparaat te repareren. Heb je een Samsung telefoon of Samsung Tab binnen Nederland gekocht en valt het defect nog binnen de garantie bij Samsung? Dan kun je via het contact formulier je Samsung apparaat aanmelden en het defect kosteloos binnen garantie laten maken in onze winkel te Haarlem. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om de afspraak te bevestigen en de mogelijkheden te bespreken.

Wat als er meer kapot is aan de telefoon dan ik heb aangegeven bij aanmelding?
In uitzonderlijke gevallen kan het noodzakelijk zijn een extra onderdeel te vervangen om een goede werking van het toestel te garanderen. Als daar extra kosten bij komen kijken, vertellen we je dat altijd.

Hoe analyseren jullie het defect van mijn telefoon of tablet?
Wij onderzoeken het probleem, geven een prijsindicatie en indien akkoord repareren wij je telefoon scherm/accu/laadconnector direct. Na de reparatie voeren wij een volledige nacontrole uit en krijg je van ons een garantiebewijs en een BTW-bon. Uiteraard hanteren wij een no cure no pay policy.

Vragen jullie onderzoekskosten?
Nee, wij rekenen geen onderzoekskosten.

Hoe en wanneer moet ik betalen?
Bij ons in Haarlem betaal je de prijs van de reparatie nadat de telefoon of tablet weer naar behoren werkt.

Wat is de status van mijn reparatie?
Wij houden je altijd op de hoogte van de status van de reparatie via e-mail of sms. Transparantie staat bij ons voorop. Wij vertellen je dan ook altijd van welke reparatieonderdelen wij gebruikmaken en welke kwaliteit deze hebben. Zo kom je niet voor verrassingen te staan en weet je altijd waar je aan toe bent. Je wordt vanaf het begin tot het eindproces op de hoogte gehouden van de voortgang. Wij streven met onze transparantie naar een klantvriendelijke afhandeling van het proces. Mochten we gegevens of andere informatie nodig hebben, nemen we contact met je op.

Hoe kan ik jullie bereiken?
Als je een vraag hebt over de reparatie, kun je een mail sturen naar haarlem@telephonecity.nl. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord op je vraag. Je kunt ook langskomen in onze winkel waar we je telefoon repareren.

Hebben jullie ook leentoestellen?
Ja, wij hebben ook leentoestellen. Wij proberen ervoor te zorgen dat je telefoon zo snel mogelijk weer gebruiksklaar is, en tot die tijd hebben wij een leentoestel voor je. Zo ben je ten alle tijden bereikbaar.

Wat als ik zelf nog garantie heb?
Heb je een Samsung telefoon en heb je nog Samsung fabrieksgarantie? Dan kan je defecten die binnen Samsung garantie vallen kosteloos door ons laten repareren. Bij het vervangen van een Samsung scherm behoud je de fabrieksgarantie na de reparatie.
Bij Apple reparaties in Haarlem geven wij tot 1 jaar garantie op uitgevoerde scherm reparaties. Op Huawei, LG, Sony en OnePlus reparaties geven wij drie maanden garantie. Je krijgt van ons 3 maanden garantie op de reparatie en eventuele onderdelen die we gebruikt hebben.

Krijg ik mijn screenprotector terug?
Bij het openmaken van het toestel moeten wij doorgaans de screenprotector verwijderen. Houd er rekening mee dat je deze niet meer terugkrijgt. We kunnen in dat geval een nieuwe voor je plakken voor de kostprijs.

Wat is een refurbished display?
Een refurbished display komt van een gebruikte telefoon of iPad maar functioneert en ziet eruit als nieuw. Deze worden ook aftermarket display’s genoemd.

Kan je mijn telefoon of tablet ook sneller repareren?
We repareren je telefoon vaak binnen 1 uur en je tablet binnen 1 dag. Als je jouw toestel inlevert tegen sluitingstijd, kan dat betekenen dat je deze pas de volgende dag kan ophalen.

Wanneer krijg ik mijn gerepareerde toestel terug?
Als je jouw telefoon inlevert voor reparatie in onze winkel in Haarlem kun je deze meestal binnen 1 uur weer ophalen. Vaak ook binnen 30-minuten afhankelijk van de type reparatie. In alle gevallen proberen we je op de hoogte houden als er zich een vertraging voordoet in de reparatie.

Ik ben verzekerd, wordt de reparatie van de schade vergoed?
Er zijn een hoop verzekeraars en allemaal houden ze verschillende voorwaarden aan. Het is belangrijk dat je bij jouw eigen verzekeraar nagaat of de specifieke schade vergoed wordt en je deze kunt laten repareren bij ons. Wij kunnen je daarbij voorzien van een offerte. De reparatiekosten kun je achteraf zelf claimen bij jouw verzekeraar met de factuur.

Wat voor soort onderdelen gebruiken jullie voor de reparaties?
Voor iPhone en iPad reparaties zijn er veel verschillende soorten onderdelen op de markt:

  • Originele Apple onderdelen, onderdelen direct uit de Apple fabriek
  • Replica onderdelen van verschillende kwaliteiten
  • Refurbished onderdelen, originele Apple onderdelen die al eens gebruikt zijn, maar er nog uitzien als nieuw

Wij werken met refurbished onderdelen en de hoogste gradatie kwaliteit in replica onderdelen. Voor Samsung reparaties maken we gebruik van originele onderdelen. Als erkend Samsung reparatiecenter kunnen wij direct inkopen bij Samsung. Voor Huawei reparaties maken wij gebruik van de originele onderdelen. Vaak zijn de Huawei schermen dan ook voorzien van een nieuwe batterij.

Wat zijn de openingstijden van Telephone City Haarlem?
Bekijk op onze website of google pagina voor de openingstijden om je telefoon reparatie aan te melden in Haarlem